Monday 26 March 2012

Memendam rasa itu menyakitkan !

Assalamualaikum .. 
korang .....
penah takk ....
dalam hidup korang kecewa ? :(
aku penah tao , meh aku na cerita err luahkan lah , kalau aku luahkan kat member-member aku takot diorang bosan hikhik , jadi aku nak luahkan kat sini jekk ! lau taknak bace pun takpe ^^ .

Dulu-dulu , aku ade kenal sorang mamat nie , name dia Mr. S . Kiteorang memang rapat , aku selalu je cite kat dia sal problem aku and dia pun same . dia selalu je bagi aku semangat dan sokongan , membebel bila aku malas . macam-macam lah . Kitaorang kenal kat satu kolej swasta , well aku keje je kat situ hikhik dia yang belajarnya . Masa tu kiteorang tak rapat lagi , but lepas aku berhenti keje then sambung belajar kat UITM nie kiteorang contact . Yelah aku kan tak lawa sape je nak pandang kan ^__^ . Lepas contact nie lah kiteorang kenal alang-alang dia baru break dengan GF dia . Kalau dia tengah bercinta memang tak lah aku nak kacau ! Bukan prinsip aku doe kacau orang punya , haha. Baik tak aku ? wekk :P . .sampai lah satu hari tu kan ...
Aku penah TER"ada" perasaan kat dia namun aku cuma pendamkan aje . . Then aku tahu dia pun ade perasaan kat aku , dia bgtahu lahh . . Aku pun hepy la kan sebab tak bertepuk sebelah tangan . ape lagi kan ? mesti lah hidup bahagia ! haha .



 



Tapi kitaorang tak kapel and aku pun tak kesahh sebab dia cakap nak tunggu aku habis belajar and kalau aku setia dengan dia, KOMPEM bila aku dah habis study nanti , dia milik aku !. Namun itu semua cuma seketika . Aku nak tengok samada dia betol-betol sayangkan aku ke tak , then aku cakap kat dia yang kawan aku nak kenal dia , terus bersetuju beb! part tu aku tak kesah lagi tapi part dia suruh pulak aku yang tolong ushakan kawan aku nie untuk diaa , memangg patah giler hati kat dalam nie tapi aku pura-pura hepy dan akan tolong dia lah :) giler ape ? cuba korang fikir , mula-mula suruh aku setia ,cakap suka aku ,konon kompem la lepas stdy dia milik aku ,huh! bencikk aku , memang hakikatnya macam tu kan lelaki ? huhu . .tak pe lah , aku pun tolong lah usha nie . Last-last , aku dapat tahu diorang kapel , well kawan aku yang aku tolong ushakan tu tahu je pasal aku dengan Mr.S tu tapi aku cakap kat dia yang Mr. S tu keliru tentang perasaan dia , dia tak sukakan aku sebenarnya . Yelahh , takkan nak bgtahu kebenaran kan ? dah mungkin jodoh dia kot . huhu aku tak kesah diorang nak kapel ke ape , tapi kenapa boleh mamat tu berjanji bagai tipu aku , then tak fikir pun perasaan aku . . aku tak suke tao HIPPOKRIT ! aku harap dia tak buat perkara yang sama kat kawan aku :') sedih doe ,sakit kat dalam nie,sakit kena tipu ,sakit tahan perasaan marah nie , sume lahh sakit . Bila fikir-fikir balik , memang ramai pun lelaki yang pandai berjanji tapi tak pandai menunaikan . opss! bukan semua ehh , aku cakap yang hadir dalam hidup aku je, yang kat luar sana ade je yang boleh percaya :) aduihhh tapi kan nie kisah dulu lahh .hehe saje nak kongsi-kongsi . Buat boys kat luar sana , jangan la buat mcm Mr. S nie . sobs sobs ... 









No comments:

Post a Comment