Thursday 22 November 2012

Harapan aku sebelum meninggal dunia




Semua orang mempunyai harapan , begitu juga dengan aku .
Cewahh ayat macam dalam karangan dalam sekolah je haha ;p

PERTAMA : Well sebelum aku meninggalkan dunia yang fana nie aku berharap sangat aku akan menjadi muslimah yang sejati .
Yup inilah impian aku dari dulu , bukan mudah mudah untuk berubah kan?
Iman itu ada naik dan turun. Aku akui itu.



Cantikkan wanita apabila menutupi aurat dengan sempurna ;') 

KEDUA : Selain daripada itu aku ingin sangat bahagiakan family aku dulu ^_^



Yelah aku kan anak sulong hoho
Aku ingin membalas jasa family aku terlebih dahulu 

KETIGA : ummm , aku ingin menjadi yang halal kepada insan yang menerima aku apa adanya 
Amboi ayat kemain kann haha gatai je keje hangg 
Ehh at least aku cari yang halal , ko ade ? :p lalalalalala *ayat kaver woo
Siapa ? Biarlah rahsia . . 





KEEMPAT : Apabila aku dah tiada dalam dunia nie ;'/ aku cuma ingin famili aku SAHAJA 
yang memandikan jenazah aku boleh tak ?
Aku tak ingin sesiapa yang tiada hubungan memandikan jenazah aku neither jiran sendiri .
Maaf ! Itu harapan aku yang paling besar ;'/



Sekian saja dari aku , cekniee !


No comments:

Post a Comment